+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Amphone Bewertungen

Hotelbewertung

77%
Gut

von 523 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    83%
  • Sauberkeit

    77%
  • Ausstattung

    78%
  • Komfort

    68%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Dana

Einzelreisender, 30.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hodnotím jen jeden pokoj, ve kterém jsem byla ubytovaná. Pokud chcete užít Brno a mít kde přečkat do rána, pak je to ok. Jinak žádný přepych vážně nečekejte.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 14.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 6.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Petr

Einzelreisender, 29.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Všechno

  • Nic

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Milan

Einzelreisender, 28.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ewa

Familie mit älteren Kindern, 19.7.2023

Polski

  • Gesamtbewertung
28 %
  • W zasadzie tylko lokalizacja….

  • Bardzo brudno. Nawet kurz z krzesła nie wytarty. Bleeeeee omijać z daleka ! Rozwalającej się łóżka. Pod prysznicem można złapać grzyba i. A pewno coś jeszcze. Fuj !

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 13.7.2023

English

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Location was good.

  • The room was so hot. Outside 36 degrees and no air in the room at all. Toilet door handle was broken, no soap in the toilet. In this conditions you should have at least some kind of ventilation in the room. The same breakfast in every morning, no variety at all. First evening they had some electricity problems and the main corridor was totally blind. It was impossible to find my room. It would be great to get in touch with me and return at least some money. i didn´t get the service what was promised.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 10.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 7.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Libuše

Familie mit kleinen Kindern, 1.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Dobrý den. Dne 24.června jsem měla rezervaci 3 lůžkového pokoje ve Vašem hotelu na jméno Chamradová Libuše. Asi 2 dny předem jsem telefonicky hovořila s vaším recepčním, kterému jsem sdělila, že budeme dva dospělí a jedno 8leté a jedno 8měsiční dítě a přijedeme pozdě, možná i před půlnocí. Pan recepční mi sdělil, že to není problém, že můžeme přijet v kteroukoliv hodinu. Když jsme přijeli do hotelu já a moje snacha s dětmi, pan recepční si vyžádal moje doklady a žádal i doklady mé snachy. Ona si však doklady zapomněla v bytě mé sestry. Předložila jsem tedy kromě mého občanského i řidičský průkaz. To však panu recepčnímu nestačilo. Sdělil nám, že pokud snacha doklady nepředloží tak nás neubytuje. Choval se naprosto neprofesionálně a útočně. Dokonce nás obvinil, že jsme děti unesli. Moje starší vnučka plakala, byla z jeho chování traumatizovaná. Mladší také plakala, byla moc únavená, potřebovala spát. Volala jsem tedy sestře, ať ofotí a pošle Občanský průkaz snachy. I když jsme vašemu recepčnímu ukázali ofocený OP, choval se neadekvátně a ptal se, kde má snacha manžela. Nikdy jsem se nesetkala s tak nevhodným a bezohledným chováním recepčního v hotelu. Byla jsem v šoku. Navíc bylo pozdě, viděl, že máme s sebou děti, které potřebuji spát. Další nemilé překvapení mně čekalo, když mi bylo účtováno navíc 400 a 100 Kč. Přičemž jsem měla zaplatit pouze 1890 Kč i se snídaní. Za co mi bylo účtováno Navíc 400 a 100 Kč mi nebylo vysvětleno. Nádobí, na kterém servírovali snídani bylo špinavé. Strašná zkušenost o to víc, že toho byly svědky děti. Mladší tomu ještě nerozumí, ale ta starší si to bude pamatovat navždy. Styďte se. Zdravím Chamradová Libuše Velké Hoštice

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Borislava

Einzelreisender, 29.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Radoslava

Einzelreisender, 8.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anna

Einzelreisender, 23.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • vonkajšia terasa s malým rybníkom

  • Poduška minimálnych rozmerov, odtrhnutá polička v sprche- nemala som kam položiť mydlo, vodný kameň vo WC, hrdzavá minichladnička položená na dlážke,

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
6

Martina

Einzelreisender, 8.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 1.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
6

Jitka Valášková

Einzelreisender, 16.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jaroslav

Einzelreisender, 19.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 10.3.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2