+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Amphone Bewertungen

Hotelbewertung

77%
Gut

von 525 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    83%
  • Sauberkeit

    77%
  • Ausstattung

    78%
  • Komfort

    68%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Stanislav

Einzelreisender, 25.2.2020

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Oceňuji umístění v centru města, kvalitu postele, příjemný personál, klid, vyhovující snídaně.

  • Obvyklý problém pobytů v hotelu bývá osvětlení, konkrétně možnost číst si v posteli. Není vhodně umístěna stolní lampička, navíc v ní velmi slabá žárovka. Mohla by se také inovovat baterie ve sprchovém koutu

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Dita Hrbová

Älteres Paar, 2.2.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 26.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Cítit kouř na pokoji

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ochota personálu, hotel je blízko centra

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.12.2019

Rakousko

  • Gesamtbewertung
80 %
  • basic and somewhat worn facilities, but quiet and convenient location near city centre - for a price cheaper than a youth hostel you really can't complain. the breakfast restaurant is run by Laotians speaking Czech - now, if that is not exotic...

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 23.12.2019

English

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 15.12.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • byli jsme jen jednu noc ale již poněkolikáté, takže jsme spokojeni

  • potřebovali jsme jen přespat jinak jsme byli ve městě, takže nebyl čas moc hodnotit, cena odpovídá poskytnutým službám

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jutta Schuchardt

Einzelreisender, 1.12.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • It was a really nice little Hotel!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 23.11.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Děkujeme za příjemně strávený pobyt. Líbila se nám snídaně, která nás svoji nabídkou mile překvapila.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 15.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 20.10.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 19.10.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Dobrý den, líbila se nám blízkost hotelu centra, kterou jsme pro svůj pobyt potřebovali, možnost parkování za hotelem (ačkoliv tady mi přišlo zvláštní, že za něj máme připlácet), velice ochotná a milá slečna (či paní) servírka, která nás obsluhovala v restauraci u večeře. Možnost přijít v jakoukoliv noční dobu do hotelu, lednice na pokoji (možná by mohla být vzhlednější - bez nálepek, čistá. Krásné promítání cestovatelských záběrů při snídani spolu s hudbou. Nabídka jídla v restauraci a chutná večeře. Líbilo se nám, že se pan majitel ptal, zda jsme v hotelu poprvé, že se zajímal, jen když se zeptá na totéž ráno, jde vidět, že si své hosty nepamatuje a opět to nepůsobí úplně dobře stejně jako oblečení pana majitele. Šusťáková bunda, ohrnuté kalhoty a nazouváky...kdyby pan majitel oproti tomu měl hezké čisté tmavé boty, klidně jednobarevné kalhoty moderního střihu s páskem a košilí uvnitř, případně neformální sáčko, působí to mnohem, mnohem lépe.

  • Očekávala bych ochotnější a milejší přístup pana recepčního, stejně jako určitý vzhled - recepční je první, koho host v hotelu vidí, takže mám za to, že je moudré dát si záležet na oblečení a celkové vizáži, protože jde o první dojem, který trvá pár vteřin a je důležitý pro celkový dojem. Obecně se nám nelíbil nepořádek a neudržovanost hotelu - jak uvnitř (fleky na stěnách chodeb, staré koberce, utržené ze schodů apod, tak vně (jakési neuspořádání různých předmětů za hotelem - přece jen se tam pohybují hosté a nepůsobí to příjemně), nejlevnější typ toaletního papíru na pokoji působí jako by bylo cílem co nejvíce na hostech ušetřit. U hotelu v centru Brna bych předpokládala, že si dá záležet na celkovém vzhledu a že se o něj bude pečovat s láskou, zvlášť, když jde o rodinný podnik (pokud jsem to správně pochopila). To z tohoto hotelu cítit nebylo. Ani zdaleka.Škoda. Mám zkušenost s mnohými 3hvězdičkovými hotely a pokud o něj majitelé či provozní opravdu pečují, host to vždy vycítí a cítí se tam dobře. U vás jsem měla hodně stísněný pocit - včetně prostoru, ve kterém probíhají snídaně (tam jsem navíc sáhla zrovna po špinavém talíři, který byl mezi čistými, sůl na stole v kelímku není hygienická a upřímně bych raději snědla neosolené jídlo, než si ho přisolit solí, do které všichni sahají prsty, personál by mohl pozdravit a odpovědět na "nashledanou", když hosté přichází či odchází a také se aspoň trochu usmívat. U odevzdávání klíčů na recepci při check out by neškodilo zeptat se například, zda bylo vše v pořádku. Místo toho padla jen částka, která je třeba zaplatit. Celkově nás pobyt spíš zklamal, příště vyhledáme jiné ubytování. Chci ještě podotknout, že obecně velmi ráda dávám pozitivní zpětnou vazbu, mnohem raději než tu negativní, ale chtěla jsem vám konkrétně napsat náměty k zamyšlení, abyste případně mohli na těchto věcech zapracovat a třeba mít větší příliv spokojených hostů, což je snem snad každého hoteliéra.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Peter Scargill

Einzelreisender, 18.10.2019

Dublin Irsko

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Staff were nice, they spoke English, and it is very close to the university.

  • Breakfast was pretty basic and the room was quite small, but I didn't pay much money do I don't mind.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.9.2019

Polski

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 22.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ivana

Einzelreisender, 15.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Obsluha v restauraci byla velmi milá , jidlo bylo výborné. Zařízení

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
8

Martin Steklý

Familie mit kleinen Kindern, 20.8.2019

Heřmanův Městec Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Klid a relaxace Blízko centra města Dobrá a bohatá snídaně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 13.8.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Čistota, klid, vstřícný personál. Dobrá poloha.

  • Chudičké vybavení koupelny, jinak OK vzhledem k ceně

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8